donderdag 5 april 2012

Ding 123

Welkom op mijn blog. Dit is mijn eerste sessie van 23 dingen. Tot nu toe gaat het goed, hopelijk blijft het zo gemakkelijk. Even een uitleg over de titel van mijn blog. Ik zocht naar een relatie met mijn functie vandaar Zuid, zuiderwind staat voor de frisse bries die uit Regio Zuid komt. Mijns inziens staat regio zuid voor een frisse kijk op de dingen. Net als Annemieke mijn huidige buurvrouw, ben ik blij met mijn coach en de overige groepsleden.

Ik hoop dat we veel (van elkaar) gaan leren.

5 opmerkingen:

  1. Beste Zuiderwind MJ ... een toepasselijke naam, maar zeker ook een toepasselijk sjabloon: Travel.

    Ik ben benieuwd welke webtoepassingen je tijdens deze ontdekkingstocht inspireren ... hoe zal de wind waaien? Blijft het zuiderwind??

    Veel succes met deze cursus.

    groetjes, Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Zuiderwindmj,
    De start is gemaakt, het blog is er. Ik lees nog graag je bevindingen over Ding 2, ontdekoefening 2. Vanaf volgende week staat Ding 4 online. Heel veel succes met de ontdekkingen en hopelijk heb je steeds wind mee. Dat zou fijn zijn, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Zuiderwindmj,
    hier een reactie vanuit de noorderwind! Het begin is gemaakt, met gelijk een mooie achtergrond! Ik wens je veel succes tijdens je ontdekkingsreis door 23.dingenland en ik ga je volgen!
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste collega's,

    Het valt niet mee om 23-dingen er even bij te doen, maar ik blijf het proberen.

    Groetjes,

    Marie-José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo ZuiderwindMJ, even een inhaalspurt gemaakt dit weekend. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen